Godeftermiddag..

maria maroska är nu på jobbet.... Jobbet suger men inte livet...inte min jobbarkompis Anki heller. Vi har verkligen haft super kul hela dagen....Hon är en galen fin "kärring" på hela 28 år...hahahaaa

Ja vad har vi gjort då? Jobbat...varit envisare än våra brukare...lagat mat och tvättat sönder en tvättmaskin...det är det vi har hållt på med...  
Nu ska jag gå och kasta upp min kropp på våran säng här... Sedan ska vi jobba igen och vara envisare än våra brukare...
skam den som ger sig...

I kväll är det tjejkväll med gammla bäcky tjejerna. Härligt när vi ses tycker jag... Skulle inte klara mig utan lite ny luft av dem.
Nej sängen.... Eller först lite Facebook sedan säng... // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0