Godmorgon...

eller kanske godförmiddag? vad vet jag egentligen...vi har vart vakna några timmar nu...så så där 2½. Vi blev väckta av ett sms från Nicke.
Strax efter Nicke gick i morse kom Alexander insmygandes till mig. Han la sig på min arm och så somnade vi om...tills det pep till i min mobil.
Vi hade nog lätt kunnat sovit tills Jonathan vaknade...
Jonathan var trött... inte alls lika glad som när han vaknar av sig själv. Å är lite små gnällig nu med...
Men Nicke viste väl inte att vi sov...det hör ju till ovanligheten att vi sover till åtta. Halv åtta brukar det vara som längst här hemma.
Vi har hunnit äta frukost, snacka i telefonen och nu sitter Alexander och tittar på Lillefot. Han står upp när det är spännande... Kan inte sitta still då... Han är som Zebastian var när han kollade på film i den åldern. Han lever sig in i filmen så mkt så att man lillefot och dem andra ska hoppa så hoppar Alexander med...Å när det är spännade så hjälper han till...
Akta lillefot akta...
Har frågat om han tycker det är läskigt...Nej spännande säger han bara.
Bli bla i slutet mamma...
Å det är ju sant..det blir bra i slutet. Vasständerna försvinner med hjälp av att morfar får ut dem ur storadalen. Den här lillefot filmen tycker jag är rätt så spännande och jag är lixom vuxen. Men det är den lillfotfilmen som både Zebastian och Alexander vill/ville se på mest. Å då har vi en del filmer som handlar om Lillefot och hans vänner.
Ska strax hitta på något att laga till lunch. Tänkte att korv och makaroner skulle vara lätt till lunch. Igår kväll gjorde jag korvstroganoff till middagen. Då Alexander och Jonathan skall vara med sin farmor från 15:30 tills vårat styrelsmöte är klart.
Å det kan ju ta ett tag...Men jag hoppas verkligen att det inte blir så långdraget... För jag har inte alls ork med det...långdraget möte... // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0