Godmorgon...



För att dagen ska komma igång så gungar vi i gång den... ^

Om jag hade lust att gå upp i morse??
NEPP!! Fy fan va det sög att kliva upp...Å grejen var att jag helt ärligt inte tror att jag skulle ha böhvt gå upp så där tidigt om inte Alexander hade tänt lampan i små grabbarna rum så Jonathan vaknade. 06:45.
Alexande det lilla monstret...kissade och gick och la sig brevid Nicke medan jag själv snällt fick vara uppe med en as ledsen Jonathan. Men han fick ny blöja och lite välling..Men ville inte somna om... Fy fan! Jag hade verkligen önskat att han velat somna om...en timme iaf.
Alle det monstret sover än...

Så  här sitter jag..inlindad i en stor pläd. Orkar inte slå på kaffe...orkar inte klä mig ordentligt...orkar inte så mkt. Är avvis på alla som sover här hemma.
Men Jonathan har faktist det bästa humöret på morgonen...

Det har alla mina barn... Nja..Zeb är väl mer lik mig...det tar ett tag att komma igång.
Men snart är låten slut...Å morgonen är igång gungad... // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0