Godmorgon!!

Jag ska i ett kort inlägg berömma mina barn... jag brukar spy på andra som höjer sina barn till skyarna. Men jag är imponerad. Å jag vågar knappt skriva det...för då kommer det gå åt H-vete i natt.


Zebastian gick upp med Nicke i morse...Klädde sig...kom in till mig och viskade...
Mamma du kan ligga kvar jag gör egen frukost. Alle och jojje sover än så jag tar en bricka och äter framför min tv.
Klart hans mamma sa ja till det...
Jag låg kvar och bara mojjnade lite... Hörde hur han åt frukost borsta tänderna och gjorde frilla. Han måste ju vara fin. Han har ju tjej nuförtiden...
Jag gick upp 07:30 då satt han i hallen och klädde på sig för en promenix till skolan.
Mamma det är ganska mysigt att vara själv på morgonen...
Ja det kan ju vara det... Skönt alltså!!
Jag skrev en lapp för han ville komma hem direkt efter skolan idag. Klart han får det...vi häckar ju iaf hemma med sjuk Jonathan så.

Jonathan och Alexander har i natt sovit tillsammans i samma rum!!

Helt sjukt men jag trode att det skulle gå åt skogen. Mkt för att Jojje hostar på natten oc Alle skulle vakna... Nu hoppas jag att det kommer att funka. Men än tänker jag inte ta bort någon säng från vårat sovrum... ifall...men jag tror inte det... men iaf

Mina barn rockade i natt!! // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

Härligt!!!

2009-01-16 @ 10:18:35
Postat av: Mickis

Sv: nädu, tänker INTE sluta med några piller....hehe.

2009-01-16 @ 10:40:38
Postat av: Anneli

Du kan nu få skicka tillbaka barnen neråt i landet när dom sköter sig själva så bra :-D

2009-01-16 @ 11:02:51
URL: http://rullgardinsflikkan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0