Godmorgon...

Här hemma har Alexander vart vaken sedan 6. INTE vi andra...  Jag gick upp satt på tven bäddade ner honom i soffan. Å kastade mig själv tillbax i min säng. 
Jag hörde långt bort att Nicke var in och sa hejdå till Alexander och att han skulle vara tyst så han inte skulle väcka Jonathan.
Alltså varför börjar mitt barn gå upp kl 6?
Att stiga upp kl 6 är inte naturligt... Inte när jag är föräldrarledig iaf.
Så när klockan var kvart i åtta ringde min klocka.... Fy vale!! Men det var bara att stiga upp. Idag är det dax för Sjukgymnastik på Hab. Så det är bara snällt att gå upp det....
Jag är iof klar... Jag och Alexander har ätit frukost och Jonathan vaknade nyss...
Jojje leker lite på mattan för att pigga på sig... Han är som jag...behöver lite så där sega starter på morgonen. Så han får sitta och pyssla med sit till 9 iaf. Sedan får han frukost. Så var Zeb med... Alexander är väl med så...eftersom han snällt fick vänta på frukost i 1½ timme innan jag behagade stiga upp... // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0