Godmorgon...

Det är nu det börjar va...vardagen? Eftersom julen nu känns som det är över så har jag...Idag tagit bort  julen från köket. Jag skall strax lyfta på mitt arsel och ta bort julen från övriga rum. Jag tror att jag plockar ner granen idag med...eller iaf klär av den allt vi har lull lullat den med. Så bär jag ner den i morgon i källaren. Tyvärr kan vi inte ha äkta gran här inne för jag får sådan astma och Zebmed. Det går någon dag... kanske två. Så det känns onödigt att ha en äkta gran i två dagar och sedan kasta ut den. Även fast doften från en äkta julgran är underbar så funkar det inte...
Zebastian tyckte för något år sedan att vi skulle hänga wonderbauns i våran gran som lucktade gran. Men dem där stink grejerna får man ju bara ont i pallen av...
Nej jag ska resa mig upp och ta det sista innan vi äter lunch här hemma. Jonathan börjar bli lite trött... // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0