Helt underbar

nattpersonal jag har...Eller vi...Eller iaf en del av den....eller kanske båda. Det bror på hur man ser det?
M kom redan tjugo över åtta igår kväll. Han tyckte inte jag skulle behöva vara kvar till nå kvart över nio första kvällen jag jobbade.
Är inte det super snällt så säg.
Så 20:38 bussen skumpade jag med hem. När jag klev av bussen hemma så ringde jag pizzan. Eller först ringde jag hem och fick veta att det fans kalla makaroner...Å det lockade inte värst mkt. Å att sedan ställa sig och laga mat var jag inte ett dugg sugen på.
SÅ jag ringde och beställde en Kebab med bröd extra allt. Som man dock måste äte med kniv och gaffel för allt rinner över. Men fan va gott det är...
Kollade klart på Let´s Dance och sedan deckade jag i princip....
Dem jag han se tyckte jag gjorde ett riktigt bra jobb tycker jag... Såg dem tre första och dem tre sista.
Är lite besviken faktist att inte Hasse A från Tv 3´s efterlyst inte hade mer gung i sina höfter. Honom hade jag velat se mer höfter på....mer manlighet. MEN vem vet det kanske kommer...  Räcka ut tungan
Att isabella Löwengrip låg bland dem sista förvånade mig. Jag trodde hon skulle vara tjejen med sving... Men jag är glad att hon hade häftmassa under fötterna... (sa iaf min insider information man)
För att jag skall kunna utala mig tänkte jag faktist se reprisen på söndag... Men jag ringde och röstade på dem två som låg sist....Även fast jag inte sett dem... Räcka ut tungan // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0