HEMMA!!

Jag är fucking hemma...fattar ni...Jag är hemma!!! JIPPIKAJJEJMUTHERFUCKER....

Fatta jag är hemma...!!!
Jag är otroligt stolt över mig själv...Att jag faktist fixade att jobba hela helgen. Utan att längta ihjäl mig hysteriskt efter mina barn...
Jag såg dem senast i vaket tillstånd ifredags eftermiddag. Det är lite surt...men denna helg har jag även bytt turer för att Nicke hade Am-fotbollsläger. Så det blev lite väl extremt. Men det är ju så...Iaf med jonathan som deckar vid 19:00 Så honom hinner jag inte se i vaket tillstånd dem helger jag jobbar. Men jag snusar lite på honom när jag kommer hem på kvällarna.
Alexander höll mamma och pappa vaken idag. Så när jag slutade så hämtade dem upp mig i samma veva. Snacka om att han var tröttare än tröttast.
Men det gick rätt fort hem inte så mkt bilar ute och inte så halt. Så mamma och Alexander berättade vad dem hade gjort idag...

Om Alexander får men för livet är det min mammas fel.... Räcka ut tungan
Idag ville han inte bajsa själv...
~inte sitta pottan själv...mormor me
Å det är ju klart att min mamma hänger på...
~tända ljusen med mormor
Å det är väl klart att mamma tänder ljusen...
~lukta tvålarna med mormor...
Så Alexander satt på pottan och mormor servade honom där inne. Hon öppnade tvålar och schampoo flaskor medans han bajsade...
Å så satt han där extra länge så han skulle få lukta på alla mammas tvålar och tvålflaskor.

Ja hon har en del..för min mamma spar på fina små badrumstvålar och flaskor från olika hotell från alla världens hörn hon besökt. Så det finns en del att lukta på.... FY FAN!!
Men det är väl som de säger... barnbarn lindar sina mor och farföräldrar runt lillfingret...

MEN NÅGON MÅTTE FÅR DET VÄL VA....Räcka ut tungan 

Alexander har läst saga för sin morfar så morfar somnade... (tröttnade om jag känner min pappa rätt)
Då hade Alexander kommit ut till mamma som då satt och kollade på reprisen av lets dance.
~mormor nu moffa sovler jag bla mormor. Alle smög... Alle läste om babar pellefanten och Alexander nu offamoffa sovler....
Så han var så stol så... Så han hade ju en del att berätta för mig på vägen hem. Så han höll sig vaken...

Jonathan trodde de att det skulle kunna hålla vaken men han hade somnat efter 500m ungefär...
Men hon var deckad... Inte äns en bomb skulle väkt honom.
Så honom bar jag upp i blåsten...La honom på hallgolvet...hämta Alexander och det andra sakerna. Klädde av Alexander...
Klädde av Jonathan och la honom för att sova...
Mamma hade vart smart och bytt till pyjamas som hon hade hos henne.
Pappa hade värmt en flarra med välling så den lirkade jag in i munen på honom...Han åt...sovandes...tittade inte äns upp.
Alexander satt på vardagsrums golvet...
Trött så in i bomben...
~mamma jag saknar dig...Du snäll mamma...du älkar alle mamma
~Ja det är klart mamma älskar dig jag har saknar dig med...
~bla mamma då vi lika
Räcka ut tunganRäcka ut tunganRäcka ut tunganRäcka ut tunganRäcka ut tunganRäcka ut tunganRäcka ut tunganRäcka ut tunganRäcka ut tungan
Sedan fick han välling som somnade bums...så nu sitter jag här...I valet och kvalet om jag ska hålla mig vaken tills Nicke kommer eller om jag ska sova...
Jag är bra sliten....
vi får se.. 22:00 eller kanske mkt senare är Nicke beräknad hemma. Då har dem haft tre hårda träningspass idag... Att dem orkar.... // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0