Jag fick eld i arselet...

när jag öppnade för att kasta äggskalen när jag gjorde plättarna så insåg jag att vi hade så jävla skitigt... Under diskbänken...Så det resulterade i stor skurning av kökets luckor, lådor och lister. På alla fyra skrubbade jag ner till som en galning... Jag tömde skåpet under diskhon och skrubba... Å så tog jag vårat skafferi med. Kastade de som skulle kastas och torkade rent där inne med. När jag ändå låg på alla fyra drog jag ut spisen med och skura där bakom med. Räcka ut tungan
Det gällar att hålla igång när man håller på...Så jag drog på mig dem gula handskarna och gick till badrummet...
Bort med badkarskanten...och skrubbade under badkaret och i avloppet.  Det var verkligen...apas äckligt... Men det ska med göras...
Jonathan fick sitta i sin matstol och titta på mig. Han diggade inte dem andra så värst mkt efter middagen. Så han satt så snällt och lekte med sin napp och en plastsked medans jag skrubbade på där inne... Toa, handfat, bakom och framför under och över... kakel och lister...
Så nu skiner det...Så fint så fint...
Mitt eldande i mitt arsel fick Nicke att börja vika rentvätt... Så vi fick massor gjort idag. Å jag tycker jag vart riktigt effektiv med tanke på att jag inte gick ur våran säng förrän halv tolv typ... // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0