Jag funderar mer och mer

på att blogga om då tiden? Är det klokt tror ni... Jag låg i gårkväll i min säng och tänkte på då tiden...hur mkt den påverkat den jag är idag. Hur mkt jag ljög för att skydda, hur mkt jag inte förstod var fel eller ville erkänna va fel...
hur det livet jag älskade att leva var så fel...att dem rosa molnen var så falska. Men skulle det göra någon nytta? Att blogga om då tiden...
Jag har länge velat göra resan tillbacks. Jag skulle vilja ha så många svar på varför? Hur det blev som det blev och vad jag kunnat ha gjort för att stoppa det? Det som hände efter vi inte var vi längre...
Men jag vill inte blada ihop mitt nuvarande liv...med då tid.
Å skulle det inte vara super jobbigt att ha två bloggar...bara för att.
Ett tag funderade jag på om jag skulle skriva förhand...
Igår kväll kom massor med kännslor upp... inom mig.
Hade Nicke rört vid mig då hade jag brutit ihop... Tur han somnar så fort... Å sover så hårt...
Tänk att man verkligen kan älska och inte älska någon på en och samma gång??
Jag försöker verkligen att inte tänka på masa jobbigheter när jag ska sova...det får mig bara att inte komma till ro.
Sammtidigt vill jag inte blogga om då tiden...Jag vill inte att folk läser min blogg för att dem tycker synd om mig...Å jag vill inte ha läsare bara för att livet en gång vart mer spännande än mitt underbara liv. Med sambo, barn och jobb...
Nej... det tåls att tänka på...// MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0