Jag har ärligt

ingen ide på vad jag ska skiva i detta inlägg. Jag är mkt överäns med mig själv att det kommer bli dagens sista om det inte är så att någon verkligen intresant skulle hända!! Men vad ska hända en sån här torsdagkväll...??
INTE MKT VA?

Jonathan har badat. Jag med för den delen... Han är stel som en pinne dem två första minuterna av badtiden sedan njuter han för fullo. Hela 18 minuter stod han ut med sin mamma i badet. Jag brukar köra handlkarna i tummlaren medans barnen badar, så dem kan gosa in sig i varma handdukar efter badet.
Så gjorde vi även när jag jobbade på kortiset...värmde på handdisarna så dem tyckte det var skönt efter badet med.

Alexander blev lite sur...som syskon kan bli när en får uppmärksamhet av sin mamma och inte den andra. Men jag lovade Alexander ett bad i morgon kväll istället.

Niklas kom hem lagom efter middagen...det hade inte riktigt blivit som vi bestämde men jag vet inte jag eller vi kunde ju ha missförstått med. Jag är glad att jag hoppade över barnvakts erbjudandet och var hemma.

Vad har mer hänt.... inte ett skit.. va trist...egentligen att inget har hänt...

Jag funderar lite på hur jag ska göra nästa helg jag jobba. Har blivit bjuden på tillställning...Å nu är min fråga.. Ska jag ta mig dit efter jobbet. Då tillställningen är över gatan typ...Å sedan gå tillbax till jobbet på natten för att sova...? Eller ska jag skita i det och åka hem?
För jag orkar inte gå på tillstlällning och sedan ta bussen hem eller taxi och sedan gå upp kvart över fem för att åka till jobbet.

Men jag skulle ju vilja vara med...men sammtidigt är det ju det här..Orkar jag sova kvar på jobbet och vara där från fredag 15:00 till söndag 20:00??
Iof så får man ju ett avbrott... Å kommer ifrån... Ja jag kan tänka en hel vecka till...eller iaf nästan...över helgen!!

Det känns ändå rätt okey att göra lite saker den helgen man verkligen jobbar då är man ju inte borta från sin familj dem andra helgerna. Även fast det oxå är behövligt....att få vara från sin familj.

De var verkligen underbart att sova borta hos Madde förra helgen och få lite distans till sina barn och Nicke. Att få snacka massa skit och bara vara...

Nej...jag tror jag ska kolla Facebook och sedan koka lite te och kasta mig i soffan för film.... Något var det på trean. Kanske något man kan se...? // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0