Jag har...

.....faktist ett nyårslöfte. Tro det eller ej så har jag det... Jag brukar inte ha det...men iår har jag det... Det är ett välldigt bra nyårslöfte om jag själv får säga och tycka och tänka.
Jag skall under 2009 komma ihåg mina gudsöner bättre än jag gjorde förra året. Å alla år innan det. Jag skall under 2009 försöka att komma ihåg namnsdagar, dopdagar och andra bra dagar att komma ihåg. Födelsdagarna skulle väl iaf vara för jävligt om jag skulle missa.

Adam född 24/12 2000
Klicka f?tt st䮧a bilden
Wille född 31Juli 2007

Detta betyder alltså att i morgon när jag ska ner på stan med Adam och Zebstian skall jag införskaffa mig en ny väggkalender för 2009. Där jag kan påminna mig själv om dopdagar, namnsdagar och anndra roliga dagar.
Imorgon skall jag, Adam och Zebastian gå på bio. Vi skall se Madagaskar 2.
Tänk när jag kan gå på bio med Wille!!
Å tänk när jag faktist kan göra något med dem alla tre.
Eller bara med Wille...När han blir så där stor...prat stor ni vet så där 3-4 år. När dem kan säga vad dem VERKLIGEN VERKLIGEN vill och inte vill.
Det ska bli roligt... Å jag tycker mitt nyårslöfte rockar.
Jag skall i morgon även köpa hem frimärken så jag kan skicka ett kort eller något då och då...
Ja...jag ska ta mitt nyårslöfte på allvar... // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: maddo

hi hi.. vad söt du är.. :-p

men var du på stan utan att kika in till mig.. =)

de är ju lugna gatan hos oss numer.. ha ha..

2009-01-03 @ 16:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0