Jag hittade

tyvärr inte en sån där kallender jag vill ha... Förra året så hade vi en familjekallender med fem kollumber men iår skulle jag villja ha en med sex stycken... Men det finns bara inte..eller jo det finns men den vi hittade hade nå töntiga blommor på sin. Iof var vi inte överallt och tittade. Men jag ska ta mig en sväng på måndag tänkte jag å kolla om jag hittar en med sex kollumber (heter det så?)
Jag tänkte vi skulle ha en för varje person här hemma. Å sedan en för gemensamma saker eller som en allti allo spalt. Som mitt nyårslöfte kan få plats i... 'fnissar*

Nej nu vill min chips ätande tvååring ha välling... // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: maddo

kolumer... fniss

2009-01-03 @ 21:47:09
Postat av: maddo

kolumer... fniss

2009-01-03 @ 21:47:35
Postat av: maddo

va!= kom de två ggr.. de var ju inte meningen att de skulle bli så.. :-p

2009-01-03 @ 21:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0