Jag kan säga...

att jag dubbel jublade och hoppade i soffan igår kväll när jag faktist insåg att mina böner var hörda...
Jag trodde ju helt klart att George Skott skulle få lämna Let´s Dance igår kväll...

"ärligt så skickade jag en sms röst på honom bara för att jag hade förhoppningar om att det som hände igår kväll skulle hända.....men säg inget till någon...OKEY?"



När det stod mellan kitty och Isabella så satt jag i soffan och sa...

KITTY KITTY KITTY KITTY.... Å så sa han och den som får dansa vidare i Let´s dance 2009 är Kitty och Anders....

Helt sjukt...men jag jublade faktist här i soffan...JAAA nu kan man äntligen börja kolla på Let´s dance utan att irritera sig på någon...
(nästan iaf)

NU låter jag som världens proffsigaste som är så cooool.. Men jag har så svårt för bönan Isabella så är det bara... När hon dansade kunde jag inte mer än ge henne negativ kretik... Jag kunde vekligen inte se det bra som hon gjorde...om hon nu gjorde nå bra...

Någon som fick mig att skratta igår var Hasse Aro. Han försöker verkligen... Det är helt otroligt...Någon mer som får mig att skratta är Carl Jan.
Det är oxå en prick som jag egentligen inte gillar alls... Men han är bara för härlig... Helt sjukt!!

Mina favvosar igår kväll. var... iaf... Magnus, Laila, Morgan och Niclas. Även fast Niclas inte är en favvorit så var han duktig...är duktig...

Tänk att man verkligen kan ogilla människor man aldirg har träffat... Man ogillar dem utifrån media och bloggar. Ja... jag vet As ytligt... men så är det...!!!

längtar tills nästa fredag och let´s dance. Iof är jag på jobbet men iaf... // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

hehe.....att läsa din blogg är som att läsa min egen, snacka om att vi har gjort lika, tycker lika, tänker lika -skrattar-



NU börjar Let´s Dance på riktigt....hehehehe.

2009-01-24 @ 11:40:25
URL: http://mickis74.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0