Jag kom nyss på det...

vad som är så jävla jobbigt så här års...
Det är att ta bort julen... Hur ska jag orka...?? Jag skulle ha gjort det idag när jag ändå hade eld i arselet!! Det var då jag skulle ha gjort det...
Jag har onsdag och torsdag på mig...
Å jag tror jag tar bort allt på en gång...eller två saker ska få vara kvar...dem två stjärnorna vi har i fönstren. En i kökets fönster och en i vardagsrummet. Sedan åker allt...
Det är så fint att ha uppe... Men någon måtta får det vara....
Får väl se...om jag kanske skall spara något till Nicke...
Men då kommer jag bara bli irriterad när det skall upp till årets jul sedan. När inte allt ligger på sin plats... Eller på MIN plats...där jag tycker att det skall ligga.
Nej bäst jag gör det själv... Med Alle som hjälp.
Alexander börjar inte dagis förrän nästa tisdag. Jag har tagit ledigt för honom denna vecka. Tycket det verkar löjligt att han skulle gå...onsdag och torsdag bara...
Å så var det faktist för min egen skull med. Då jag verkligen jobbar hela nästa helg...eller helgen som kommer.
FAN...jag ska jobba!!
Men helgen kommer gå fort...
Nu ska jag strax facebooka lite sedan ska jag sova... // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0