Jag orkar inte hålla mig vaken...

tror nästan jag med fått lite rs virus symtom. Sova sova sova sova... Fast jag väser inte och snorar inte som Jojje.
Vi sov verkligen ap mkt i dag. Visade upp oss för el doctore och sedan sov vi... Vi sov och vi sov och vi sov ända tills Vickan ringde och väkte oss. Fy fan... för henne. Nej då... inte alls.
Sedan har jag och Zebastian städat. Han i sitt rum och jag i övriga lägenheten. Torkade golv och damsög. Dammade lite där jag tyckte det behövdes.

Jag ska nu ta 25 vitpepparkorn för det skulle bara fattas att vi får magsjuka. Vickan ringde nyss och talade om att hon hade kräksjukan... NAJS!! Zebastian var där hela eftermiddagen igår...
Vilket kukeri...

JAG VÅGAR FAN VÄGRA MAGSJUKA... Det är väl okey?!?! // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

Usch o fyyyy....hoppas ni klarar er!!!!

2009-01-30 @ 09:07:55
URL: http://mickis74.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0