Jag ska börja

laga frukost åt min familj...själv ska jag faktist gå och sova...när jag väkt Nicke. Jag ska vänta tills kl 9:00
Vi kom överäns om igår att vi skulle göra så här....
Eftersom jag är en fena på att somna om på morgonen så går jag upp med barnen idag. Nu viste vi väl kanske inte att jag skulle vara uppe hela natten med smärtor. Men det är rätt bra...att jag som för det första gärna sover i massor får sova när det känns som bäst.
Jag älsjar att somna om. Å Nicke kan inte somna om...eller kan kan han väl. Men han har svårt för att somna om.
Så summa sumarum så bestämde vi att jag skulle gå upp...Å han sova kvar till 9 och sedan är det min tur.
Jag ska faktist erkänna att blundar jag nu så är det nästan så jag Nickar till... fy...
Tur det snöar ute jag hade aldrig orkat gå till konsum jag hade väl somnat stående. Nu ska jag förbreda lite frulle... ska göra iordning för Lunchen med. Förbreda så Nicke får det lite lätt... Jag är undebar...eller hur...  // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: nädu, det hade jag räknat ut med tanke på din natt och hur du mår.....men helt klart att vi ska ta en vända snart. Det ser jag fram emot =)

2009-01-24 @ 15:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0