Jag trodde ju helt ärligt..

att jag skulle blogga mer i gårkväll och igår än vad jag gjorde...
Men så var icke fallet... Jonathan fick feber och var inte alls på något bra humör på eftermiddagen. Kanske därför han inte var så med på Hab. Även fast jag tempade honom igår morse då jag tyckte han såg lite hängig ut...men det var väl så klart på gång då. När han vaknade efter lunchvilat så var han inge rolig alls... Han ville mest sitta eller ligga kind mot kind.
Nicke kom hem vi snackde lite om hur hans dag varit och hur min dag varit...
Sedan kom Zebastian och Danne för att äta middag med oss.
Jag klippte Danne som skulle ut och svänga sina lurviga i morgon...eller rättare sagt idag. Det är ju lördag...fast det är jävligt tidigt denna lördag...man skulle nästan kunna tro att det är fredag och natt.
Alexander envisar sig med att fortfarande gå upp kl 6.
I vanliga fall brukar jag bädda ner honom i Zeb´s säng eller i soffan... Idag bäddade jag ner honom i soffan men är vaken själv jag med.

Min natt har vart fuck... men de tar vi sedan!! // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0