Jag tror ärligt...

att mina planer om att träffa mina vänner och åka pulka går i stöpen...Jag fryser...svettas...fryser...svettas...nyser...och snoren rinner. Å jag känner mig inte pigg alls...Men jag gör en grogg och går och sover får vi se hur morgondagens krämpor ser ut. Om det är så att groggen skonar mig en gång till eller om jag blir sjuk denna gång...?
Jag hoppas att den skonar mig från sjukdom...
Jag har iaf blivit lovad sovmorgon... Hopas jag får det iaf...
Kan tom gå upp i morgon om jag inte blir sjuk....
Nu ska jag grogga...Å nicke ska dricka glögg... Återkommer i morgon... // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

o jag har apaont igen, så det blir ingen pulkaåkning för mig heller.



Krya på dig! Kram

2009-01-06 @ 00:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0