Jag tycker om att sakna...

     
Om det är något jag verkligen gillar...är att sakna Nicke. Jag är verkligen den här tjejen som gillar att sakna...Jag gillar att få känna att jag verkligen saknar honom, att jag känner kärlek till honom.
Vist kan jag klaga på honom ibland att han är borta för mkt. Att vi inte ses så mkt.
Just nu tror jag det bror på att jag går hemma hela dagarna jag kan känna att jag inte ser honom så mkt...
Men i vanligfall i våran vanliga vardag gillar jag att sakna honom.
Jag gillar även att gå hemma själv och strosa som jag gjort idag. När man vet att man får vara själv hela dagen. Vist har jag haft barn hemma men jag får vara bara själv. Speciellt när dem somnat...Å jag får tänka fritt... jag får gå runt här och tänka på renoveringar och drömma mig bort utan att någon äns stör mig i mina egna tankar.
Iof har Jonathan hostat och Alle legat vaken...Men jag får iaf vara ifred.
Jag vet inte om jag hör till ovanligheten men jag gillar när Nicke åker bort... När jag vet att jag får sakna honom. Som när han åker på Am-fotbolls läger, När han åker iväg med sina vänner, När han är borta på Lan i flera dagar och när han reser iväg på kurser eller med vänner.
Jag tycker om att få sms eller samtal från honom då... Då känner jag verkligen hur mkt han betyder för mig och får våran familj.
Jag skulle nog aldrig klara av att ha honom som en böld i mitt arsele 7-24 å inte heller 24-7

Jag älskar att sakna honom... PUNKT!! // MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: Mickis

Ett härligt sett att se sin partner och att se på saknad.

Själv tycker jag det är både jobbigt, tråkigt och skönt när jag får en kväll själv....





o du....du har en nominering i min blogg ;)

2009-01-13 @ 22:17:30
Postat av: Anonym

JAG är med dig!!! jag hålla med!!

att vara för sig själv, ensam och sakna och bara kukilerua för sig själv är hur underbart som helst!

som jag brukar säga... vi bor ju ihop de räcker väl.. man behäver ju inte sitta ihop me/på varann för de.. =p

2009-01-13 @ 22:28:35
Postat av: maddo

men den övre kommentaren var ju fårn mig.. men jag var lite för snabb... =)

2009-01-13 @ 22:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0