jaha


(bild lånad från tv 4´s hemsida)

Hur som så är det dax igen...tycker det var fredag nyss. Jag fattar inte vad tiden tar vägen...
Så får vi då se...vem som får åka hem första fredagen. Let´s dance!! Jag själv tycker ju att sämst på scen förra fredagen var Isabella Löwengrip och sedan kom stakars Hasse Aro men honom håller jag bara super tummar för. För jag vill verkligen att han ska bli så där grym i slutet...Å vicka på sina höfter till tiodansens alla toner.
Jag har ju själv dansat tio dans en gång i tiden. Tro det eller ej... Men det är faktist sant. Det är en sån del i mitt liv som ligger i två bannankartonger i källaren. Troffer och diplom och pokaler och priser. Samt dansskor och kort...Å även filmer. Fy...!!
Men min dans karriär var inte lika intressant som tonårslivet och dess charm. // MARIA MAROSKA laddar för en kväll med dans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0