Madde...


Denna cyber bukett är till dig...  
Tack för att vi och JAG fick avvara massor med tid hos dig och med dig.

Efter en hel lördag med min familj drog jag till min Madde.
Det är underbart härligt att äta gott...dicka alkohol...snacka...dricka lite mer...umgås...festa...snacka...tjuvröka...prata av sig....prata om sig...lyssna på andra...minnas bra och dåliga saker i ens liv.... hör att andra oxå har barn som trottsar....ge varann råd, stöd och peppning.
Det slutade iaf med en hel fantastisk kväll... Natt...och morgon.
Det är ibland så...
Att...
Japp jag tänker erkänna!!
Att ibland är en kväll med sina vänner..närmaste vänner en bättre kväll än med den man älskar. På  det kärleksfulla sättet alltså...
Jag måste faktist säga att utan några av minna vänner så skulle jag inte vara den jag är idag. Utan deras stöd, råd och vänskap så vette fasiken alltså...
Även fast Nicke är bra på alla vis.. Fantastisk så är det inte på samma sätt.
Jag vet att massor av tjejer där ute har sin man eller sambo som bästa vän och själsfriend. Jag vet att massor med tjejer inte har såna vänner som jag.
Å jag ser mina vänner som en gåva här i livet.
Vissa tjejer har bara sin man eller sambo och får inte uppleva kännslan av att ha en tjejkompis eller kompisar att dela massor med.
Jag har med åren lyckats hitta pärlorna.
Jag och Nicke pratar om mkt...men allt kan jag inte prata med honom om. Jag försöker men ibland är det här kvinnliga medhållet det man söker.
Man vill bara att någon håller med eller lyssnar. Man vill inte bli annalyserad.
Jag, Madde och Theresa lyckades hooka upp ändå tills kl 13 idag...
Jag vet ärligt inte vad som hände...men helt plötsligt var kl fem på morgonen och vi deckade... Sov till 10:10 då tyckte Theresa att det var dax för kaffe och frulle...
Någon skallebank vill jag inte erkänna att jag hade...men den fanns där... Men den där molande värken efter en alvedon och massor med cola förträngde jag bort tills för någon timme sedan.
Nej... Tack för en härlig kväll och natt med massor med prat. Vi borde ses oftare...kanske dock inte nattetid... *skrattar* // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0