Mamma mia...

tröttare maria har nog aldrig någon stött på? Helleguuuu!! Jag avlider snart...Att gå upp i morse när klockan ringde 05:20 var för mig som att få ett slag mellan ögonen...För jag fick helt enkelt inte upp dem. Å då kom jag iaf isäng 22:20...tidigt!!
Hur kan det vara möjligt...
För att väcka mig själv så gick jag på cykelbanan vid loften...För spänningens skull..Det enda som skrämde mig var en plastpåse som blåste runt på ett av loften...
Fan va lättskrämd jag är!! TÖNTIGT....Räcka ut tungan
Japp sedan stod jag där... Söndag är jag nästan alltid själv vid både busshållsplats och på bussen...Tre till sammsades med mig om bussen.
Två av tjejerna hejja på mig...hmmm har aldrig sett dem men dem gick av vid ett av stadens vård"hem" så kanske dem kände igen mig från den fina bilden som antagligen sitter uppe på deras jobb. För ingen av dem var i ålder med mig...Å jag tror inte jag har sett dem på något möte vi haft heller så... Eller så var jag för trött helt enkelt...?
Nu ska jag börja jobba... kaffet gjord mig inte piggare...jag fick bara en skitnödig kännsla.... // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0