Mamma mia

vad jag sov... jag sov verkligen super länge... HELT sjukt..men jag behövde väl det, verkligen!! Från halv tio till kl två. Som en sten... var uppe och kissade. Men var det i en dimma... det är knappt så jag mins det.
Kl två kom Nicke in för då var det dax för honom att dra på sin grabbkväll. Tv spel och öl. Det känns som det var nyss han var borta men det var inte det. Det är nog iaf tre veckor sedan eller mer?
Alexander är på sitt underbara jag ska testa allt som går humör. Kanske för att jag har vart lat och legat på soffan och inte orkat. Allt för att söka uppmärksamhete. Får man den inte söker man negativ uppmärksamhet...
Jag har inte vågat äta något än... Jag är hungrig men jag har inget hemma som är speciellt lent för magen. Å att klä grabbarn och gå ut känns inte alls som någon ide. Det tänker jag inte äns göra.. Det orkar jag inte...
Jag kanske har någon varma koppen eller soppa eller något.
Barnen vill ha kebab med ris. Det kan dem verkligen få... Jag har kebab hemma och ris med... Allt ordnar sig... Saknas väl lite sallad med det överlever dem utan...å blir nog glada om dem slipper... Sås.. ja det ordnar sig med...
Jonathan får gröt...
Å så ska jag gå och sova nästan i samma veva som mina barn idag... Längtar // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

Skönt att du fick sova!!!!

Hoppas kvällen blir bra. Kram

2009-01-24 @ 17:01:09
URL: http://mickis74.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0