Men fan

jag skulle ju sovit för länge sedan...Nu är jag så där fucking trött...så jag håller på att avlida...Ni vet...så där trött så man nästan inte orkar gå och tvättarent sig i facet eller borsta gaddarna...APA!!

Jag skulle ju sova tidigt...Jag skulle ju duscha och ta hand om mig själv när jag var själv... Men nej då ska man sitta här vid datorn och kuka ur...

opps!!! Sorry!!

Nej då ska man sitta här och kolla runt i cyber världen och tro att man är någon stålmorsa som orkar vara uppe typ hela tiden. Jag har faktist två eller iaf 1½ sjuk unge här hemma. Så jag borde sova...Jag borde sova fett gott vid detta laget...Men nej då sitter jag på Facebook, Youtube och här på bloggen och fiffelurar.
Å så glömmer jag bort tiden...Å känner inte hur trött jag är...
Jag läser andras bloggar och förundrar mig på hur folk lever sitt liv...Eller hur folk inte lever sitt liv? Orka bry sig..Om folk man inte känner. Eller det gör jag ju...jag älskar att läsa bloggar... Eller inte alla... Men jag har några favvosar...
I vissa bloggar läser man så man ibland tror att man lever deras liv... Man väntar med spänning på forsättning. Å så har vi ju bloggar som gör en galen... jag ska fan sluta läsa hennes äckliga blogg...för hon kan ju iaf inte dansa!! 

Nej jag var trött...
Jag hör Jonathan hosta där inne..Å är nästan säker på att han kommer att iaf vara lite sjuk i morgon...
Det är bara fel fel fel..för vi ska ju till underbara Åsa i morgon och gympa. Nej...
Host host host....

Vi ber en kvällsbön för Jonathan...
WHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Let him be well pleace... 



Nej godnatt.... // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Hanna

håller tummarna att ni slipper sjuka

2009-01-14 @ 09:24:38
URL: http://elliotochmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas jojje fick vara rsk till idag.. och hur gick de på besöket idag?? kram & puss

2009-01-14 @ 20:56:16
Postat av: maddo

eller så var de frisk han skulle va och de ävre var från mig... men mitt namn tycks alltid försvinna där uppe när jag postar inläggen! =)

2009-01-14 @ 20:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0