Nu åker dem i säng...


Nu har jag fått nog för ikväll...Jag ska kasta mina tre prinsar...i säng.... Kasta i en tvätt...eller nej...jag lämnar nog tvättmaskinen tom så får Nicke kasta in sina träningskläder i där istället när han kommer hem.
Behöver inte vårat badrum stinka svett, blod och tårar. Alltså säga vad man vill om träningskläder. Men när dem har haft Am-fotbollsträning då lucktar det inte gott...Eller så här vintersäsong är det inte så farligt som en regning sommar träning. Eller en lerigmatchdräckt som kommer hem... Blääää!!

Alexander kollar någon tecknad film och frågar efter välling och Jonathan ser bra morloken ut här brevid mig. Vi lyssnar lite på asbolut romace så det kanske blir lite tröttstämning här hemma. 
Nu så... // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Viktoriae - Självkänsla & Tänkvärda inlägg blandat med vardagliga ting!

God kväll

Får erkänna att jag inte varit så duktig med min blogg under tiden jag arbetat, nu har jag dock sagt upp mig! Pga en del anledningar.. ville bara säga hej & säga vilka goingar det är på bilden ;)

2009-01-21 @ 19:30:40
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0