Nu har alla mina shit

kids somnat...Å jag sitter här framför datorn i min ensamhet. Ljudet från tv:en, jag kollar på Bygglov....eller kollar och kollar...jag lyssnar och väntar med spänning till slutet. Jag tycker det är roligt med program som handlar om förvandling. Å speciellt när det gäller hus och hem. För att få idér till sitt eget... Är inte allt jag gillar...Men i vår ska väl vårat vardagsrum renoveras. Jag ser redan nu framför mig hur Nicke suckar...Hur han tycker att jag är jätte jobbig och hur han inte äns kommer bry sig om att få det ordning gjort...Å jag ser mig själv svara nå surt och uppstudsigt och dagen efter röjer jag vardagsrummet i ren ilska med onda tankar om hur jävla lat han är.
Fast det är min idé så blir jag sur på honom...å det ger mig energin att göra klart hela projektet.
Pappa och jag pratade om detta idag... Om hur jävla typist det är att både min brolla och Nicke hade tummen mitt i handen och NADA intresse för att äns lära sig. För han behövde hjälp med deras sovrum hemma.
Men jag erbjöd mig...Å om ca två veckor ska jag hjälpa pappa att lägga nytt golv i deras sovrum. Å som deal ska han måla vårat...eller mitt   vardagsrumstak. Jag är intresserad av att lära mig... Jag tänkte först kränga bort jobbet i vårat vardagsrum till en kompis man...men pappa tyckte det var dumt att "kasta" bort pengar när vi kan göra en egen deal jag och han... Så... nu måste jag börja planera mer i mitt huvud hur jag ska ha det här hemma...Å vi lär nog gå på jakt efter nya datorer... Två bärbara blir det nog...  Iaf om det ska passa min inredning......men så ska det passa min plånbok oxå. Å just nu ser det knapert ut.... kanske får en pinnstol eller något...

Nicke är inte hemma... Därför jag har datorn för mig själv...Hela dagen och hela kvällen...iof har Zeb faktist fått spela rätt mkt idag... eller mkt för att få vara jag.  // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0