NU

Jag googlade lite... Jag hittade ordet jag sökte...Emetofobi...Jag har fan det..till och från lite så där... TYP!!
Fast vad jag förstått så kräks eller spyr inte emetofober så ofta...Men jag kräks ju för att jag kräks å så är min rullians igång.
Jag kanske har en annan diagnos på mitt beteende. Jag är iaf sjukt rädd för att spy och jag kan nästan må illa så fort jag hör någon prata om magsjuka och så får jag panik och tror att jag kommer att bli sjuk och så blir jag nästan ap ledsen för att jag tror att nu kommer jag spy.
Å spyr jag så...Är det kört... Fy fan... Hjälp mig...att hålla tummarna att jag inte behöver spy...OKEY!!


// MARIA MAORSKA

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har också emetofobi.. usch och fy.. jag mår verkligen illa så fort jag hör kräksjuka eller så.. jag tror på en gång att jag ska få det bara man pratar om de...

2009-01-29 @ 23:00:05
URL: http://elliotochmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0