Pitt

helvete vilken natt det vart... Hur i helsike ska jag orkar med att vara vaken..HELT TIDEN...orkade inte äns putta till Nicke igår när han kom hem efter en hel dag med Amerikanskfotbollsträning...
Hur friskt är det egentligen att taklas runt och skallas en hel dag. Han var helt paj och hade sår och skrubbsår över allt. Han kan inte vara frisk alltså...jag börjar tvivla mer och mer på det.

Hur som helst så sög natten riktigt jävligt... Jonathan sov bra mellan 19:00 och 22:15 sedan var det dax för en ny sup.
Tog tempen 39.3 *suck*
Fick vatten och napp och baddade honom i pannan... Han sov ca 20 minuter sedan vaknade han och hostade och grät. Då hade jag redan tröttnat känndes det som... men jag fick honom att somna om igen i sin säng. Med lite nynnande av tonerna från sov du lilla vide.
23:29 precis när jag själv hade somnat... vaknade han..Å så där höll vi på hela natten... Å då i våran säng. Jag orkade helt ärligt inte springa upp och ner. Fick sova när han sov...
03:00 ny temp togs 39.0 *bajs*
Alvedon och ipren och vatten och sedan sov han iaf till fem...Då fick han välling och hostmedicin.
När det var dax att gå upp med dem andra kändes livet rätt jävla jobbigt. Men Jojje var ju vaken hostandes tills han spydde.
Zeb fixade sig bra iordning själv... faktist... Gjorde sin egen frulle och hjälpte Alle av med nattblöjan. Jag skrev en lapp för han ville gå hem från skolan direkt idag och städa sitt rum...

Han måste ha slagit huvudet hårt i natt eller något liknande??

Jonathan har inte ätit något...vill inte ha..han hostar så han spyr...å gråter så fort han hostar. Jag ringde faktist till våran vårdcentral för ett tag sedan för att rådfråga. om hur jag ska göra fram tills i morgon. Å mest för att doktorn på joren sa att jag skulle kontakta min vårdcentral om det blev värre. Fick prata med en rar syster i andra änden. Hon tyckte att vi skulle komma till dem fast vi har tid hos barnläkare i morgon. För att ha hög feber länge och så ofta som Jojje har är inte bra. Å äntligen får vi komma till våran familjeläkare... tack för det...
Så 11:15 vill han titta på jonathan...Å vist får han det... Jag är glad om någon gör det. För hela natten har han låtit pipig i rören med. Han har vart tung andad...

Skit samma jag har kollat runt lite själv i läkarböcker och frågat lite folk. Så jag har lite kött på benen när jag kommer dit idag... På tal om det så måste jag åka snart... // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

Fy, vad jobbigtför er alla!!!! Hoppas Jojje får hjälp nu så han blir bättre snabbt. Karm

2009-01-26 @ 10:09:12
Postat av: Sara

Låter som du har det jobbigt.. skickar en styrkekram från en sjukstuga till en annan.

kram

2009-01-26 @ 21:51:53
URL: http://charliot.blogg.se/
Postat av: Anneli

Hej hjärtat



Jag sätter mig och mina kids i min bil så kommer vi upp och avlöser er några nätter så att ni får sova.

ger Lilleman lite kockijock medicin sen är han fit for fight igen ska du se.



pusskram

2009-01-28 @ 11:33:24
URL: http://rullgardinsflikkan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0