shit...

jag känner mig bakis idag...fast jag inte drack en droppe alkohol igår..Känner mig lite lätt illmående med en sprängande huvudvärk. shit!!  i´m gone die...  
För det första så gick jag och la mig alldeles för sent igår. När Madde skickade sitt sista sms till mig skulle jag oxå gått och lagt mig. Hennes Towa hade under gårdagskvällen med ont i kinden...och munnen precis som Nicke. Kan det va så att det  är någon mysko munsjukdom som sprider sig...Någon ny sjukdom.. Men jag tror inte det...Jag har hört ryktas om att det sätter sig i bihållorna...årets flunsa alltså.... Å så får man feber och öronont. Så jag hoppas att ingen mer av mina nära och kära får någon sådan sväng av flunsan. Å jag hoppas att det går bra med Towas mun ont...  En dålig dag att få mun ont på. När det är jourtandläkare och dåligt med resurser... Hoppas att dem hittar en tid att titta in i hennes mun idag...för jag fick så där jobbigt ont i magen. Min lilla Towa...iof inte så liten och en välldigt tuffbrud. Skapt i den bästa formen... Hon påminner lite om Mickis Moa. Två riktigt stabila tjejer som man bara älskar vid första stund... Ni vet... dem står stadigt på våran jord trotts att dem är så små... (unga, kids, barn, småfolk) Det är såna där tjejer som säger vad dem tycker...Å verkligen kan prata... Tjejer som det är svårt att sätta sig på... Tjejer som har egen vilja och med det kommer dem gå långt här i livet...

MEN.---- BUT------
Min natt sög sate... Jag gick alltså och la mig på tok försent... Jonathan vaknade halv två...precis när jag somnat.. Undrar varför? Han var skit ledsen...men det är väl nu... den här stunden i deras liv dem sover lite oroligt och mkt händer...
Har jag läst iaf... Om det är sant vet jag inte...men han var iaf vaken...
Fick honom och somna om...
Å skulle precis somna...Då kom Alexander upp... Å skulle kissa... Jag passade på att kissa jag med...
Vi gick och la oss i respektive säng..
Å just när jag skulle slå igen ögonlocken kom han upp igen...
Å så där höll vi på tre gånger tills jag röt i...

Nu ska Alexander Andersson sova i sin säng... Järnspikar om du kommer upp igen...Du har kissat, druckit lite vatten...du har napp och täcke och mamma har pussat dig godnatt... NU ÄR DET NATT...nu ska vi sova Alexander Andersson...

Sen somnade han...jag med...Å så var det morgon...fy!! Det är helt sjukt...
Nicke sover än...
Zebastian sover än...

Å jag längtar tills det blir min tur att få sovmorgon... 2015 kanske?  Jag längtar dit iaf...  // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

Drygt....ungefär sådär kände jag i förrgår morse när jag vaknade, hua....om man ändå hade varit bakis för då hade man ju iallafall haft kul kvällen innan :)



Hoppas du snart får en rejäl sovmorgon....det behöver du efter era veckor med sjukor!



Kram på dig.

2009-01-02 @ 09:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0