Sympati skrik...

Herrejävlar...vad det ekade i vårat badrum ikväll....

Kommer sos och ringer på våran dörr i morgon har jag full förståelse för det. För herrejävlar vad dem vrålade där inne i kväll....
Jag var ju aldeles svettig när jag var klar med mitt skurande så jag tänkte att jag skulle passa på att duscha med barnen. Dem skulle iaf tvagas kvällen till ära...
Jag sköt in Jonathan i badrummet och började med Alexander.
Nicke förbredde med välling, mediciner och pyjamaser. Alexander var inte alls sugen på att duscha... men med lite övertalning så gick han med på att snabbduscha...
När vattenstrålen närmade sig började han gråta... Å då började även Jonathan gråta... Jag snabbade mig...schampoo och två fort fort.... Sköljde...Å då helt från ingenstanns så gapande han rakt ut...Så det skar i öronen på alla oss andra i badrummet...
Nicke kom så klart...Han trodde väl någon hade gjort sig illa...
Å då var det kört...då börjde en snyfftande Jonathan gallskrika....
Jag skynda mig med Alexnader...sköljde och lyfte över honom till Nicke... Som tog ut honom därifrån...så slutade Jonathan tack och lov gråta. Så jag tvåla in mig och sköljde och tog håret. Å sedan kunde jag konsentrera mig på att duscha av och tvåla in jonathan.
Jag tror aldrig jag har hört Alexander så arg.... Inte sett honom så arg heller...han bara studdsa i badkaret. Å så var man ju rädd att han skulle halka där i.
När Nicke var liten blev han ju så arg så han svimmade...  det var väl något i den stilen han försökte visa. Alexander alltså....
När jag var klar med Jonathan var Alexander fortfarnade lite ledsen...Men jag fick smörja ryggen och han drack välling.
Shit.... Helt jävla ap arg blev han... Alexander kan bli arg...Å sur med...Men det där har vi inte sett förr...
Jajja... Nu sover dem iaf...nybadade och luktar gott i nya lakan. // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

hehe...ser att ni också har barn med temperament ;)

2009-01-06 @ 21:49:54
URL: http://mickis74.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0