Tjurskalligare än

nägonsin. Nu har jag försökt att få upp min sambo två ggr. Men han verkar ha det bäst i sängen. Så då skiter jag i honom...
Då tänker jag bli en tjurskallig jävla häxa...
*simmsallabim nu blir jag det*


Vi ska ju och äta lunch hos hans föräldrar idag...Men eftersom han inte ville gå upp då vid åtta och inte heller 18 minuter över så får det va...
Jag tänker inte skynda på och fixa och packa och ha mig själv för han inte behagar ta sitt arsele upp ur sängen.
ALDRIG!!
Jag är dunder förkyld... snor snor snor.... Å har sovit som en kratta i natt... Hur nu dem sover? Men det har jag gjort iaf...
Jag orkar inte...
Så nu ska jag gå och laga frukost till mina kids istället... Jag har bestämt mig för att det blir gröt idag... Jag är sugen på det!!
Gröt med sylt...

Nu ringde min svärmor... Kan inte barnen gå ut om det är minus 13 grader ute?
Klart man kan gå ut när det är -13 grader ute....eller det nå nytt att man inte kan gå ut då?
Jag hänger inte med....
Nu ska jag iaf...göra gröt...sen skall jag samråda med min egen pappa... Då jag själv var ute i minusgrader och snöväder hela vintrarna...
Jajaaaa

Alla älskar inte fett med minusgrader och snö...så är det bara!!
puss // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

Jag är också jäkla tveksam till att gå ut med kidsen i 14 minusgrader.....men har lovat en vända till backen, så jag tar med dom två stora en kort vända iallafall.



Vet också att dagmammorna inte heller går ut med dagbarnen när det är så pass många minus.

2009-01-04 @ 12:20:49
URL: http://mickis74.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0