Två av Tre är sjuka...

Jag ska försöka ringa och prata in på telefonsvararen hos bvc. Alexander är sjuk...hans dagis är redan uppdaterat, jag ringde dit nyssens. Å så var det bvc kvar då..
Jonathan har ingen feber men han har otrolig snuva och hosta. Å jag tänker inte gå och vaccinera i morgon. Vi får skjuta fram det en vecka till. Jäkligt synd då vi skjutit upp det redan ett tag nu. Men vad ska man göra...
Jag försökte ringa mitt i mitt bloggande. Röstbrevlådan har koplats bort...Fan! Ja jag får helt enkelt gå upp och ringa i morgon då. Idag sov vi till halv tio. Men det är bäst jag sätter Klockan....
Å jag har ingen som kan ta Alexander förrän efter lunch iaf då vi har tid hos Barn hab.
Ja hur ska jag göra nu då...för han är snart 8 månader och lär ju ha sin vaccin. Enligt hans bas-prgram skulle ha ha vaccinet mellan 5-6 månader. Å det var ju ett tag sedan. Iof så fick han 3 månaders vaccinet lite senare än vanlig. Men ja jag får helt enkelt ringa och rådfråga bvc sköterskan i morgon. // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0