Varför


Jag vet inte hur vi ska få vårat förhållande att gå över till det bra ekkorhjulet istället för att hela tiden gå tillbacks till det dåliga hjulet?
Det var därför jag inte skrev något igår. Då hade jag bara skrivit massa elakheter om oss. Det hade inte funkat då... det är orättvist mot Nicke och mot oss när man skriver när man är frustrerad för att saker och ting inte blir som man vill.
Jag är så dålig på att ta kretik. Nicke är dålig på att äns erkänna att han med kan göra fel. Så eftermiddagen går var sjukt jobbig. Tur jag åkte iväg med Zeb på karate. Det började redan i går morse...
Vi hade ingen gott pålägg till frukosten tyckte Zeb. Å han frågade om vi kunde ta fram sylten. Jag svarade Nej...vi äter inte sylt på mackorna. Det finns skinka, kaviar och ost. Men inget buger han skall ha sylt.
Nej säger jag...
Nicke ifrågar sätter mig så kart...Inte när barnen. Men jag blir sur...
Nicke undrar varöfr jag säger nej när vi haft det på förr..
Sylt...nej Mamrmelad ja.
Så jävla barnsligt...Nu ska jag passa på att sova...Jonathan har somnat... Bättre lycka med humör och grejer i morgon nej idag så klart!! Å alla andra dagar...återkommer // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

Ja, det är tufft när man inte kommer till och får det bra igen när det väl blivit en svacka. Hoppas ni tar er ur den snart....o att ni slutar bli sura på varann för såna där (i mina ögon) små saker.



Kram på er!

2009-01-15 @ 11:24:20
URL: http://mickis74.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0