Zebastian och Alexander...

ska sova i samma säng i natt..Tror ni att dem sover... NEEEEEJJJ!! Dem fnissar där inne... Tittar på film iof...Alexander tycker det är mysigt...
Han var nyss upp på pottan...
~Mamma det är mysigt sova med Zeb.....
Jag låter dem hållas...Ivanliga fall skulle dem fått skäll...jag hade hyssat åt dem men ibland måste även mamma maria baka lite. Även fast jag helst av allt skulle gå in och hyssa åt dem....
Jag skall strax gå in och be dem skruva ner tv och försöka sova iaf..Klockan är ju ändå snart nio. Jag tror ärligt inte Alexander vart vaken så länge förr...hahhaa eller det kanske han vart..när han var bebis...
Nepp nu ska jag gå och pussa dem godnatt...  Får vi se om dem blir tysta eller om dem fnissar vidare...?! // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

hehe....vad mysigt det låter :)

2009-01-02 @ 21:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0