Alltså...


Jag är nog stans största Getto unge trots allt. Jag hatar dem här små krypen. Jag hatar landet och jag hatar skog...Eller inte jag ljuger. För jag älskar landet och jag älskar skogen. Men dessa små JÄVLA avskyr jag som pesten. Hur i helvete kommer det sig att dem finns? Gör dem någon nytta på våran jord detta leddjur?? Är det verkligen så att den "uppfanns" för att göra någon nytta? Mer än att suga blod för att överleva och trivas med att sitta i skuggan på gräs stråna eller i buskarna?
Dem måste ju ha ett jävla luktsinne för detta äckliga djur har inga ögon...

HJÄLP....hur i helvete ska jag överleva tanken på att mina barn är i stugan och blir bittna av fästingar....
Den enda som klarat sig hittils vad jag vet är Jojje...  Å då har dem idag vart där i en och en halv dag...

Å FUCK.... Tacka veta Gettot mitt!!

Om ni undrar varför jag är ANTI dessa äckel jävlar är för att när Zeb var 2 hade han borellia.
Jag har med flit hålt mig undan skogen och naturen sommartid. Även fast jag vet att badstranden och staden med kan vara drabbade av dessa jävlar.

Jag blir arg på mig själv när jag inte tagit mig till dessa bussar som faktiskt har kommit ut till Hälla stormarknad för att vaccinera folk.
Men nu så är det klart...
Måndag ska jag ringa Bvc eller läkare för att vaccinera alla kidsen för TBE. Vi bor inte i något riskområde men vi har haft Tbe fall i våran söta lilla stad.

ÄCKLIGA JÄVLAR.....Varför finns ni!?!? // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0