Alltså detta är karlarna i mitt liv


Som rockar bäst...Jag är hängig as hell. Pappa hämtade Alexander för besök på mammas jobb och kolla in i domkyrkan och sedan hälsade dem på min morfar på kyrkogården. Alle har undrat länge vart dem döda ligger!? Gör man det när man är 2år 9 månader...Undrar sånt? Skit samma nu vet han iaf. Pappa hade gjort pannkakor och Mamma är ute och leker med honom.
Nicke har tagit hand om Jonathan å även Alexander när han var hemma. Just nu är dem ute och cyklar. Till affären...
Jag har orkat mig upp för lite kvällsmat. Nicke fixade även den...
härligt... Bortskämd...kanske?!?!
Jag känner att jag kan slappna av och ta hand om mig själv...// MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: maddo

Det förtjänar du min vän! att bli omhändertagen och ta hand om dig själv! Krya på dig! hjärta

2009-07-10 @ 20:27:39
Postat av: maddo

Pappor rockar fett!! =)

2009-07-13 @ 22:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0