Alltså...



Allvarligt så här är det fan alltid när jag vet att Nicke inte kommer hem förrän nästa dag eller flera dagar senare. Jag kan inte sova.
Jag vet inte varför egentligen.
OKEY jag är mörkräddast på denna planet. Det kan jag erkänna. Jag tycker mig själv känna av andra sidan. Som kanske inte äns finns?? vad vet jag?
Jag tycker mig höra saker som inte finns...Å så måste jag prata med "dem" för att "dem" ska låta oss vara när vi är hemma utan Nicke.
Det är helt sjukt...jag kan tom känna mig lite väl pyskotisk eller psykist sjuk. När jag går här hemma och rädd för inget lixom!??!
Alltså vem i hela världen ska komma och ta oss eller mig som bor på tredje våningen på getto hovda lixom.

Jag och Nicke pratade senast i går kväll innan vi somnade om att flytta ner till bottenvåningen eller till hus. Men jag sa då till honom att det skulle inte gå. Jag är för rädd för massa saker som man inte behöver vara rädd för. För hus stor risk eller chans är det att någon skulle komma hem till just mig och göra mig illa lixom??!?

Jag har inga fiender vad jag vet?!?! Å håller inte på i kriminella kretsar. Mer än att jag vart övervakare...

Men som när jag bodde hemma så sov jag ju aldrig själv när mamma och pappa var borta på semester. Våga sova i deras stora hus... vem som helst kan ju komma lixom. Död eller levande...
När jag flyttade ihop med min första kille så bode vi på botten och då var jag vaken när han var borta på fotbollsläger eller så sov jag hos mamma och pappa. ... Å sedan så flyttade jag till 10 våningen...det kändes tryggt. Där sov jag själv... Natt som dag... förutom när Jessica jobbade helger då sov hon över.  

Så vad jag behöver är en 5-6 rum och kök på 3-10 våningen med hiss... Någon som vet vart ett sådant boende finns!??!

Alltså vist saknar jag Nicke...men det är mest allt jag är rädd för jag inte gillar. Jag älskar när han är ute och har det roligt med sina vänner. Å att dem faktiskt hittar på saker...Sånt där crazy som att sitta uppe och kolla på fighting som börjar 4 på morgonen....

Nej... jag behöver få ro i mig själv när jag är hemma själv med barnen. Å när jag vet att han är borta länge. När han går på krogen eller är på match eller gör något så han kommer hem på natten somnar jag i vanligt ordning. Men icke nu...

TÖNT JAG ÄR!! // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Sara

Hihi, Du är rolig du..

Men tänk hus med tomt och ungarna kan springa runt och leka och ha skojj..

kramis

2009-07-12 @ 08:29:56
URL: http://charliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0