Blir det en till kille...


Blir min fyrklöver ett gäng grabbar eller inte?
Jag börjar bli mer och mer nyfiken!!
Jag har alltid tyckt att man ska njuta av ovisheten tills man ska föda barnet. Har tyckt att det vart onödigt måste att veta vad det är som gömmer sig där inne. Men jag börjar mer och mer vilja veta innan denna bebis kommer vad det är där inne...

JAG GISSAR PÅ KILLE.... nu har jag gjort det och ska inte ända mig!!
En till kille till min trio " vi som är lika våran underbara mamma trio"  

Även fast jag tror att skulle det ploppa en tjej så skulle hon nog bli lik mig hon med...Å sina bröder. Tänk om det är en tjej...Å tänk er framåt i tiden. En tjej i tonåren eller strax innan som ska dejta en kille...Å ha TRE äldre bröder som ska domdera och bestämma vilken kille hon får träffa eller inte... Å HELLEGUUUUUU....

Nej får nog hålla tummarna på ytterligare en kille...

Eller kommer det bli krig här då...Om någon blir kär i samma tjej (kille) och det blir värsta dramat här hemma. Om vem som ska ha vilken tjej och vems tjej som är vems och vem som var kär i denne först... Dem kan ju bli riktigt osams... Oj oj...

Tur att det är år tills dess...
Att dem tjivas om leksaker kan jag godta...  Eller inte?? Hahhaaaaa // MARIA MAROSKA nyfiken så in i själva fan...

Kommentarer
Postat av: Beckah

Mysigt och spännande med ovissheten :-) fast jag kunde ju inte hålla mig jag hehe bara pappan som inte ville veta här...

2009-07-18 @ 18:19:01
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: Beckah

Du gissa rätt :-)

2009-10-27 @ 14:51:31
URL: http://beckahbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0