Bröllop


I sommar ska vi få gå på bröllop. Jag tro inte det gått en sommar utan att jag och nicke vart på bröllop. Dock inte vårt eget...
Men det känns som andra saker vart och är så mkt viktigare för oss.
Jag börjar mer och mer känna att jag skulle kunna  skita it.
Men jag vill ju inte missa min egen fest... Jag vill ha bröllops fest...Allt annat kan man väl skita i?!?

Jag brukar säga att vi skulle gjort det sommaren 04 när det ändå var på gång. Då hade det vart gjort nu. Nu känns det mer som om folk väntar på vårat bröllop.
Känner mig ärligt lite pressad.
Å jag börjar mer och mer känna att jag är fan inte tjejen som vill stå där framme i någon jävla klänning och se vacker ut.

Jag eller vi måste hitta en annan BRA och SMART ide för detta.
Jag är inte bang för att stå i fokus och det gör mig inget att alla våra vänner och släkt står och tittar på oss när vi delar våran kärlek med alla andra för två ringar.
POSTIVIT det låter...hahhaaa

Just idag skulle jag kunna vara ogift hela livet. Jag är säker på min kärlek till Nicke och jag är säker på hans kärlek till mig med.
Kanske låter jävligt stöddigt men jag känner mig super trygg i vårat gemensamma liv.

Många gifter sig för praktiska skäl. Ni vet...vi har barn ihop, vi har lån ihop, vi har hus ihop osv. Men man ska väl gifta sig för annat...För att man älskar varann.
NU tivlar jag inte på att folk som skaffar barn, hus och lån ihop inte älskar varann.
Men för mig är en kommentar i stil med " vi har ju hus och barn ihop så det känns enklast så"  så jävla pantad kommentar.

Men det är ju jag...!!!

Jag är glad för att få gå på bröllop i sommar!! Å nästa sommar med ska jag få gå på bröllop. Jag räknar med en inbjudan från tillberga.  

Nu gäller det bara att hitta en bra ide... Som kan få mig att känna mig bekväm när jag ska gifta mig med den jag känner mig trygg, säker och älskad av.  TIPS?!?! // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: maddo

JAg håller med du!!

jag har både barn och ?? hmm.. inge hus dock, men jag är och förblir ogift ialf.

bara gift er du och nicke i hemlis tycker jag och så skickar ni inbjudan till fest när ni kommer hem igen!

jag vaktar barnen.. allihopa! =)

2009-07-11 @ 23:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0