Cykel... You and me bejbe

Jag har tagit mig fram på en cykel... Så jävla bra jag är...
Det började med pumpning av cyklar här hemma innan familjen kom iväg någonstans.
Jag sa redan i går kväll att i morgon honny bunny så ska vi ut på cykeltur så vi måste upp och fixa cyklarna. När klockan var halv tio jallade jag på min sambo in i duschen. Då var jag och övriga redan klara..
Jag tror jag chockade honom...
~ Ska vi cykla sa han bara och skynda sig in i duschen.
Chock...nja kanske? Men jag tro han trodde jag skulle gå till bussen och ta den. Men det blev en cykelfärd till staden för deras öf. Sedan cyklade vi till gidde för att inta deras eftermiddags fika i gräset. Lagom liten peng för gottigt fika.
På hemvägen fick jag inget sällis av min kära utan han den galningen cyklade till skälby för att spela dataspel med Danne. HEL GALET...å så ska han hem därifrån med lixom. Hela 1½ mil. Galet!!
Ja ja jag är iaf glad att vi har en cykelkärra, cyklar och orken. Även fast jag är fet...hahhaa // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0