Hur lång är du??

Spelar det någon roll egentligen hur lång eller kort man är?
Jag brukar ofta svära för att jag inte har ca 5-8 cm till på min längd. För jag får ofta ta en pall för att nå upp till översta hyllan eller be om hjälp av andra. Som te x min käre sambo.
Iof är jag inte så jävla lång. Jag har nästan alltid varit kortare än alla jag känner. Någon gång har jag träffat på någon som är lika "kort" som jag.

Vill man vara lika lång som Sandy Allen. Som var världens längsta kvinna. Hon är död idag...Men vill man vara 2.32 som kvinna... Förstår ni hur långt det är... Det är ju mega lång... SUPER DUPER MEGA LÅNG...
Nu levde ju Sany ett tragiskt liv med en sjukdom som gjorde att hon växte så. Å fick leva sina sista år på ett sjukhem för att kroppen klarade inte av att pumpa runt allt blod i hennes allt för långa kropp. Eller stora kropp.... Kvinnan var ju mega...

Hittade faktiskt en bild på kvinnan...tagen av någon annan än mig så klart...

                                      
         


Jag själv är ca 96 cm längre än världens minsta kvinna.  Det är en kvinna från Idien som bär den titeln. Undrar om hon någons sin svär över att hon behöver mer än en pall för att nå översta hyllan i köket??

Men hur är det egentligen.... följer du medelmåttet från ditt hemland.. JAG GÖR IAF....eller jag ligger 1 cm under medel längden....  // MARIA MAROSKA

Vart kommer du ifrån och vart ligger snittet där?? Kolla här **

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0