Jag känner mig ungefär så här puckad...



efter första natten på mitt fuckling jobb. Men i vanlig ordning ska man inte skriva skit om jobbet. Man ska vara tacksam för det man har.... Å att man faktiskt har ett jobb.
Kvart i sju kommer dagpersonalen... Snälla säg att det är en sån där bra sommarvikarie som vill vara här itid. Typ fem i halv sju....
10:00 ska jag vara hos min chef.
Vi ska skriva lite papper om kommande havandeskapspenning och föräldrarledighet.
Å så ska vi fastställa vårat underbara schema.

Majoriteten väljer så fuck off alla andra!!

Det betyder att jag ska köra som en galning på blåfaran till mamma och pappa. Kasta mig i en av sängarna.... Sova till klockan är prick 9:00. Äta frulle...Kasta vatten på mig där det behövs...Å sedan till el bosso.

När jag är klar hos el bosso ska jag sova igen.... tills jag vaknar...eller tills klockan ringer 19:30. Får se hur mkt sömn jag orkar med att sova.... Så puss och fuck off // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0