Jag längtar....

 // MARIA MAROSKA

ps: vet ni hur underbart nyttigt det är att vara borta från varann och verkligen känna efter hur mkt man saknar varann och hur mkt den andra verkligen betyder. I närhet, uppskatning och kärleksmässigt. Man tar varann för givet och för släntrianskt imellan åt.
Jag är expert på att ta Nicke förgivet.... Jag tar honom förgivet att han alltid ska ställa upp och att han alltid ska finnas där... 
Jag om någon borde visa mer hur mkt jag uppskattar honom...just HONOM!!  ds. Maroska

Kommentarer
Postat av: Jessica Björklund

jag förstår att du längtar..ler.. jag kommer inte in på bloggen varför varför...

Postat av: Viktoriae - En må bra blogg med självkänsla och där positivt tänkande ligger i fokus

Det där känner jag verkligen igen mig i!

2009-07-26 @ 11:22:20
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0