Kattjävlar...

Såg här för någon dag sedan eller om det var en timme sedan eller om det var igår det har jag ingen anning om. En av mina facebook vänner hade komenterat en bild på ett barn vars katt hade klöst det stakars barnet på magen ett X antal gånger.
Det som förvånar mig är att kattjävlar dem avlivar man inte när dem klöser eller biter ett barn. Men hundar dem ska dödas/avrättas/tasbort om dem markerar, klöser eller river ett barn.
HUR kan en katt jävel som gör illa ett barn ha mer rätt att leva?

Snälla någon tala om det för mig så jag blir klok på detta fenomen?!?

Kattjävlar ska leva men inte hundjävlar då eller?

Min faster tog bort en kattjävlen en gång för den anföll en när man kom in genom deras dörr. Den låg på hatthyllan och bara väntade på nästa offer. Men den var ju lite sjuk i huvudet eller något?

Men flera gånger INTE bara denna gång har jag upplevt att katte får göra mkt mer än en hund...
Så snälla... Berätta för mig!!!!  VARFÖR? // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Jessica Björklund

Jag håller med dig... Fattar inte att man inte tar bort de jävlarna det borde vara lika för alla djur. Men de anser väll att en katt inte är lika farlig som en hund och där säger jag bara fan heller katter är minst lika farliga..Fan när en katt blir riktigt arg så attackerar de ögonen och de kan verkligen skada en rejält nej fy fan döda dom jävlarna som inte kan va snälla. Lika ska vara lika...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0