Mammaaaaa Mia vilka fina bilder jag hittade... Tack Jess

Alltså jag brukar inte lägga ut bilder hipp som happ utan att fråga folk men jag hittade så fina bilder som Jessica tog en eftermiddag som vi träffades ett gäng mammor med barn. Å vissa mammor utan barn tom.

Jag kunde inte låta bli...Jag har ju en kamera men den används inte som jag borde. Därför älskar jag när Jessica är med och förgyller min vardag med sin kamera.


Så halshugg mig vid fotknölarna om ni måste...



Zeb och Henke... Två av mina bästaste killar



En eftermiddag med Jessica...dock inte den jag tänkte på...men goa oss...hahhaaaa



Goaste oss!!



Tänk om jag hade en liten liten apa....



Min bästaste Madde... Thette Therra och Claudia Clåååådia



Elli Jess Claudia Mellbert Therra Nettan Å så lite shitkids på köpet... ;-)



Min kälek Nicke kom på en kaffe...Å så vickan med Caz

    
 

Jonathan och Mathias i en fint fotoögonblick...tur att ögon och öron kvar... 

Jessica  Jag ger mig själv friheten att vidare länka till en fin blogg av min vän. Med massor med fina bilder... Även jävligt snygga bilder på mig...hahahha Eller kanske inte... // MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: Jessica Björklund

ha ha ha ja du gumman det är bara att ta bilder från min blogg . Det får du så gärna för då kan du ta dem du vill ha istället för att jag skickar alla. När jag fått ihop tillräckligt så kommer jag bränna över dem på skiva åt dig ..ler.. kram ser fram emot tills i morgon.. Och nu undrade varför jaf inte skrev de riktiga namnen och det må jag säga skulle det komma fram att jag skrivit deras namn och berättat de jag gjort så kan det gå illa för vissa är inte att leka med....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0