Regn Regn Regn....

Läste nyss lite väder...Varning varning varning...Nu även i Norr om översvämningar. Regn regn regn...Ska denna sommar endast bestå av regn och regn. Å så en lite strö dag här och där med sol??!
Jag är egentligen inte så emot regn då jag är av den typen människa här på våran jord som har innställningen att det inte finns något dåligt väder. Utan endast dåliga kläder...
Men regn hela tiden... Varning hit och varning dit.
Tycker så synd om alla dessa villaägare och bostadsägare som har källare....där det faktiskt regnar in. Än så länge har våran källare hållt...vet inte om det är för att vi bor relativt högt upp från Mälaren eller för att huset faktiskt har byggts på ett bra sätt...
Jag hinner väl inte mer än skriva detta så har vi översvämning även i våra källarföråd i mitt Ghetto... !!!
Det regnar dock inte just nu....
Men svealand ska få ihållande regn och regnskurar. 16-20 grader i morgon och under natten... Bra sova väder. Äckligt väder för alla dem som faktiskt planerat sin semester i sverige och här i krokarna. Å nu även Norröver...Inte bara i söder.
Skåne skulle gärna få regna bort för min del...  (säg det inte till någon bara)



Men regn hela tiden... det vill inte äns jag ha... Snö hela tiden...Å hell YES!! Men inte regn... Jag beställer sol tills iaf på onsdagmorgon...Å så en vecka... Eller går det inte att beställa sol??

hur kommer det sig att det regnar så mkt??? // MARIA MAROSKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0