Seriöst!!

Hur i helvete ska jag palla att jobba natt. Kl är 01:56 typ och jag är redan trött... Jag skulle ju vända om dygnet i natt. Sova lite på eftermiddagen, gå ut och äta gott och snacka massor med goja med girlsen åsså vara vaken tills typ tre eller något. Men jag är ap trött och klockan har inte äns slagit två än...Snart dock...men sedan då?!?!

Hur i helvete ska detta gå?? Sist jag jobbade natt var jag väl oxå gravid? Någon som mins? Eller var Alle liten bässe? Skit samma jag tyckte det gick strålande då...

Jag gillar att jobba natt. Men nu förtiden så har jag ju varit rätt trött...Kanske mitt gravida tillstånd har med saken att göra. Men det skulle ju vara bra... Kul och jaaaa bara as och ap bra!! // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0