Vet du??

Det jag saknar är något som jag egentligen är väldigt anti emot. Jag är inte nykterist men jag gillar inte fulla människor. Jo glada och fulla...
Positiva människor som är fulla...Människor som faktiskt kan hantera sin dryck dem bäljar i sig.
Jag gillar inte människor som är dryga, ska prata sina problem, människor som ska flörta och hänga, människor som blir elaka och dumma, människor som ja bara är apor av alkohol.
Jag har mer och mer bli anti alkohol. Inte så jag talar om för folk hur dem ska sköta sitt drickande. För det där är upp till varje vuxen människa att avgöra.
Men att jag börjar känna mer och mer motstånd för själva fyllan.
Betyder det här att jag är ap gammal och kommer klassas som gammal torr nucka???

För jag längtar ärligt till ett stort rött glas vin!!
Jag kanske skulle inta ett stort rött glas vin på onsdagkvällen...Men då alkohol fritt...
Jag känner sug efter ett stort glas rött vin...Är det bara för att jag icke ska inta alkoholhaltiga drycker för att jag är gravid? Är det för att det är förbjudet? (i mina ögon helt förbjudet när man är gravid)


 // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0