Godmorgon

vaken!!

Jag har kommit på att mina barn pratar inte värst mkt med mig den första timmen. Dem vet att dem har en mamma som är ap trött hur lite eller hur mkt hon än sovit. Dem sköter sig själva. Nu har vi strax vart vakna en timme och nu börjar dem prata med mig. Jag ska svara på olika frågor och dem ska ha lite lagom med hjälp med kläderna. Jonathan älskar att leka plocka i och ur leken med en rödburk dem fått av mamma. Han plockar först i massor med saker sedan ur...å så där håller han på.

Alexander och Zeb har börjat att busa... Dags att ge dem frukost tror jag!!

Fast jag tycker det är rätt skönt... Jag vet att Alle är väldigt lik mig på morgonen. Han ligger gärna i våran säng och bara är tyst med mig.

I morse låg både Jonathan och Alexander i våran säng och kramades med Nicke i säkert tjugo minuter innan Zeb kom för att göra sina små brollor överlycklig.

Det märks mer än mest att dem avgudar honom. Ser verkligen upp till honom.

Nej frukost var det... // MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: Sara

Låter som en helt vanlig morgon..

Mamman i detta hus stressar som en tok för att hon snoozar för mkt på väckarklockan..haha

2009-06-15 @ 20:56:06
URL: http://charliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0